SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA


Monday, November 1, 2010

Kelas photojournalism ditangguhkan

Baru-baru ni aku mendaftarkan diri untuk "PERLIS" Photojournalism Workshop By Zainal Halim yang sepatutnya berlangsug pada  6 November 2010 bahkan bayaran untuk kelas tersebut turut telas dijelaskan.Tinggal 2 hari lagi untuk aku berangkat ke sana Akan tetapi panggilan daripada menyelaras program pada petang ini memaklumkan bahawa perlis sekarang dilanda bencana alam dan kebarangkalian untuk pulih dalam masa terdekat amat punah ;p mujurlah beliau memberi tawaran untuk megadakan kelas pada minggu hadapan pada 11 November 2010 di Cameron Highland...wooowww memang aku teringin untuk ke sana,muncul pula tawaran sebgitu rupa chewaaah bagaikan meriba bulan yang jatuh..so dia memnta aku untuk memikirkan dahulu sama ada untuk menerima dan mengesahakn kembali jika mahu hadir atau dipulangkan duit kursus sebelum itu.So....setelah difikir sepanjang yang tiada dalam nya aku akan mengikutinya demi minat aku pada bidang fotografi ini..cameron highland!!!!here I come ;p

No comments:

Post a Comment